Monday, February 20, 2012

Utaraaaa

"I count myself in nothing else so happy as in a soul remembering my good friends"
-William Shakespeare

Kali ni bukan Road trip. memang pergi seorang diri beli tiket bas dan YEYY! Sampai ke tanah tumpah darah finally. Ye, saya lahir di Butterworth ok. tak caya tgk IC. Cakap Utara pon hebat malas je nak tunjuk. NGEH3

So I spent my 3 days holiday at my roomate's house! Memang bukan plan nak melancong sgt, more to sleepover and visit kawan2 utara. hehe. Sangat berpuas hati dapat pillow talk 2 malam sampai ade org kantoi mengigau sebut2 nama ehem ehem.ok lari. BYE! HAHA.

char keoy teow permatang pauh. sedap tak tipu. xckup makan satu

picnic @ Sg Sedim, Kulim, Kedah
Thanks Onnieee and familyyy for the first class hospitality :)

Thanks Kawan2 Utara. I had fun picnic and jalan2 carik makan with you guys! :) Jumpe lagi bila bila bila bila bila. aaaaa bila? :(

p/s : everytime meet up mesti takde karok ke bowling ke movie ke, because we rather spend our quality time borak2 lepak2 and makan2 than anything else! hehe. that's why i called them favorite people. sebab buat ape2 dengan mereka pon semua favorite hehe

No comments: